Založ si blog

Archív: jún, 2016

Ako je to s platmi učiteľov 3 – financiovanie

Fakt, že hodinová mzda pedagogického pracovníka nie je na nezanedbateľnej úrovni, vzbudil zaujímavú diskusiu. Boli ohlasy pozitívne, nesúhlasné, ba aj urážlivé, niektorí sa venovali nepodstatným veciam (čo majú stredoškolskí pracovníci právo byť oslovovaní profesor), až po osobné, kde si diskutujúci riešili svoje boľačky. No najviac rezonovala otázka, za čo sú […]

Pokračovanie článku

Ako je to s platmi učiteľov 2

Vážení čitatelia, keď som písal ten článok, vedel som, že pichám do osieho hniezda, no obával som sa, že si ho vlastne nik nenájde, pokiaľ sa tak stane, očakával som hlavne kritické ohlasy. Som prekvapený, že ho za pár hodín videlo pár stovák čitateľov a do diskusie sa zapojili desiatky z nich. Viacerí ma zotreli, hlavne pre neznalosť problematiky. Tých rád uvediem na […]

Pokračovanie článku

Ako je to s platmi učiteľov? !

Často znejúca otázka, dostáva sa do popredia v súvislosti s aktivitami niektorých skupín nespokojných pedagogických pracovníkov. Myslím, že každý súhlasí s tým, že by chcel zarábať viac, ale majú učitelia skutočne málo? Ak sú nespokojní, prečo neprejdú do iných sfér, kde by mali viac? Trochu som zapátral a dostal som sa k zaujímavým informáciám. Našiel som si […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120285x
Priemerná čítanosť článkov: 3165x

Autor blogu

Kategórie