Založ si blog

Prídu učitelia o výsady 2

Zdá sa, že je to už na začiatku cesty, pri momentálnom kolektívnom vyjednávaní pracovníkov verejnej a štátnej služby už padla požiadavka na to, aby aj ostatní (teda okrem učiteľov) dostali rovnako. Odpoveď ministra, že platy učiteľom zvýšia, ak sa ostatní vzdajú nárokov, je tiež veľavravná. V Bratislave sa už vraj aj objavujú bielobradí, ktoré požadujú zrušiť pozitívnu diskrimináciu učiteľov.

No a postoj OU pracovníkov školstva musí chrániť aj ostatných nepedagogických zamestnancov. Tak sa pomaly do ich radov dostáva nejednotnosť, začne sa pomaly hašterenie, kto získa viac, čo môže skončiť aj ostrými rozpormi. Vláda to môže riešiť tým, čo spomínam, vyrovnaním pracovných a platových podmienok všetkým štátnym zamestnancom. Toto chcú učitelia dosiahnuť, prosím, potom nech upútavajú pozornosť a dočkajú sa…

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120286x
Priemerná čítanosť článkov: 3165x

Autor blogu

Kategórie