Založ si blog

Čo chýba na našej politickej scéne? Komik!

Ako správne p. Jakubec predpokladá, jeho autonominácia vzbudila u mnohých vlnu pobavenia. Zdá sa, že chce vyplniť prázdne miesto na mape našich politických strán, skupinu srandistov. Tento takmer geniálny spevák, bavič, komik a teraz aj politik  nám tu naozaj chýbal. Svojou osobnosťou sa vyrovnáva, ba možno prekonáva legendárneho českého Járu Cimermana, ktorý tiež všade bol, všetko videl a objavil, síce ako druhý, ale predsa. Čím nás prekvapí p. Jakubec, ešte prinesie čas, ale môžeme očakávať dobrú zábavu, ak už nič inšie, vďaka aj za to, hoci komických príbehov je v našom parlamente dosť, hoci tie na zaplakanie prevládajú. Takže okrem prenikania islamu nám hrozí aj Jakubec.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Gorazdova 27, bratislava, vila, Danko

Nielen prezidentská vila chátra. Štát odkúpil miliónové nehnuteľnosti aj pre šéfa parlamentu, nikto v nich však nebýva

23.04.2024 09:00

Žiaden šéf Národnej rady SR sa do nej totiž nenasťahoval, ani len v jej priestoroch neprijal žiadnu oficiálnu návštevu.

deviataci, Banská Bystrica, protidrogový vlak

Špeciálny vlak ukazuje, čo spôsobujú tvrdé drogy. Autor projektu Revolution train vychádza z vlastnej skúsenosti

23.04.2024 09:00

Na nebezpečenstvo drog upozorňuje v týchto dňoch slovenských deviatakov špeciálny vlak Revolution train, v ktorom sa o príčinách, vývoji a dôsledkoch závislosti dozvedajú zážitkovou formou.

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120505x
Priemerná čítanosť článkov: 3171x

Autor blogu

Kategórie