Založ si blog

Kto by sa mal nad tým zamyslieť?

Keď som napísal svoj prvý článok v tejto forme, nečakal som kto vie aký úspech, prekvapila ma však  čítanosť takmer troch tisíc respondentov, pomerne rušná a drsná diskusia, no časom sledovanosť začala upadať. Napriek tomu, že som ponúkal (podľa mňa) zaujímavé témy z vnútropolitického či zahraničného života, sledovanosť klesla na šesťsto. Že by som nevedel dobre a zaujímavo písať? Pozrel som si konkurenciu, neboli lepší, niekedy aj celkom plytkí bez riešenia problémov.

Prečo som teda neúspešný?

Zrazu na napadlo prirovnanie, podobnosť v inej oblasti médií. Vždy ma udivovalo, že naše televízie vysielajú viaceré úbohé, nič neriešiace, primitívne a obmedzené seriály, ktoré vraj dosahujú fantastickú sledovanosť a sú veľmi úspešné. Ako je to možné, že k nim patrí všetko parodujúci Kredenc, s veľmi jednoduchými aj prostorekými Cuky a Luky? Či Horná Dolná, kde hádam nenájdete jediného normálneho človeka? Nevychovanosťou detí v Našich, či nemotornosťou v Moja mama varí…To má byť odraz bežného života slovenských občanov? V čom tkvie ich úspech?! No predsa práve v tom!!!!

Zjavne cieľová skupina divákov rada vidí postavy, ktoré sú hlboko pod ich úrovňou a môže si podvihnúť sebavedomie, že  divák nie je ten najsprostejší v krajine. Žiaľ dramaturgia tieto neschopné figúrky glorifikuje, z hercov robia celebrity a vytvárajú mediálny tlak, aby ich divák nasledoval. Lebo kto si nenakúpi v markíza.shope asi nie je in, cool a čo ja viem čo ešte.

Na druhej strane zanikli vedomostné súťaže, kde sa mohli prezentovať tí múdrejší a vzdelanejší. Zakapal Milionár, Riskuj! V týchto reláciách asi diváci z časti trpeli komplexami menejcennosti, zvyšok závidel úspešným súťažiacim získané peniaze. Stratilo sa Koleso šťastia, či Riskni milión, kde jedna bola viac o náhode a druhá prakticky neumožnila nikomu byť úspešným. Jedinou reláciou, ktorá si drží svoj štandard je Duel na STV1, no sledovanosťou vraj pokrivkávajú za Markízackymi a Jojkárskymi brakmi.

Zjavne toto nie je priestor na seriózne diskusie a názory, možno niekoho aj poteším, ak na čas sa odmlčím. Všetkým však prajem príjemné prežitie Vianočných sviatkov a všetko najlepšie v Novom i novom roku.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120480x
Priemerná čítanosť článkov: 3171x

Autor blogu

Kategórie