Založ si blog

Peniaze, peníze a denáre v lyžovaní. .. .

Zaujala ma aféra a nepodpísaní štatútu reprezentanta našimi úspešnými lyžiarkami. Aj jeden blok p. politológa, ktorý tvrdí, že ide o peniaze a veľké. S tým sa dá súhlasiť, ale komu to vadí, v tom sa názormi rozchádzame. Stále tvrdím, že kto platí, ten rozkazuje, zásada pochádza síce z krčmy, ale treba ju uplatniť všade, kde bežia peniaze. To, že Zuzulová a Vlhová si prostriedky na prípravu a súťaže zabezpečujú sponzoringom z reklám a zjavne to nie sú malé sumy, je asi každému jasné. No SLA rovnako trápi, že sa na tých peniazoch nemôžu priživovať. Preto dali do štatútu reprezentanta aj bod, podľa ktorého je neprípustné aby jeho meno, titul alebo individuálna podobizeň boli použité pre reklamu okrem prípadov, keď SLA je účastníkom zmluvy ohľadom sponzorstva výstroja športovca alebo reklamy športovca asociácie.“

Predpokladajme, že rovnaký štatút majú aj ostatní naši reprezentanti, no podmienkou je, že sa budú zúčastňovať na MS, ME a OH ako zástupcovia krajiny. Viete si predstaviť, že by Sagan alebo Cibuľková, museli odvádzať poplatky zo sponzoringu, inak by im neumožnili pretekať na Tour alebo Grand Slame? Prípad Kližana, ktorý nešiel na zápasy DC a jeho potrestanie je známy, zabránili mu však štartovať na turnajoch? Je katastrofou, že náš riadiaci orgán má takýto postoj, ale ide im o peniaze, chcú veľa peňazí za málo muziky. Majú právo na to, aby pretekári mali na kombinézach náš znak a názov krajiny, len aj to je reklama, za ktorú by zväz mal platiť. Nie pýtať si!

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120362x
Priemerná čítanosť článkov: 3167x

Autor blogu

Kategórie