Založ si blog

V čom nesúhlasím s A. Kiskom

V novoročnom prejave sa náš prezident vyjadril kriticky k tomu, že na sociálnych sieťach a internete všeobecne sa objavujú nenávistné a nesúhlasné hlasy, ktoré búria proti rasám a náboženstvám. To mi tak trochu zaváňa s volaním po zavedení cenzúry a potláčaním slobody slova a prejavu, čo je v príkrom rozpore so základnými slobodami v demokracii. Kde inde môžem vyjadriť svoje obavy z hrozby rozšírenia islámu u  nás a v Európe. Väčšina hláv štátov stále hlása a žiada toleranciu s prisťahovalcami. Nechcú pochopiť, že absolútna väčšina z nich sem prišla s celkom inými cieľmi. v tom lepšom prípade poberať štedré sociálne dávky, v tom horšom presadzovať ich spoločenské zvyky a násilne priniesť do našich končín právo šaria, mnohí neskrývane hlásajú tieto ciele, no nikde inde ako na internete sa k týmto informáciám nedostaneme. Pomôže zlepšeniu pomerov v Európe skrývanie aj týchto negatív. Určite nie, my bežní ľudia si musíme uvedomiť, že pasívny postoj tieto problémy nevyriešia, mali by sme sa viac spojiť a prejavovať svoj názor, lebo by mohlo byť neskoro.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120471x
Priemerná čítanosť článkov: 3170x

Autor blogu

Kategórie