Založ si blog

AAAaito Sľubotechna

Ako každý muž uvažujem občas o modernizácii svojho vozového parku. Preto som zašiel na stránky predajcov áut, aby som zistil možnosti. Nové boli cenovo nad mojimi možnosťami, teda som pozeral niečo staršie. Zaujala ma reklama predajcu AAAauto, ktorí ponúkali celkom zaujímavé modely a bohaté služby. Keďže ich areál nie je veľmi ďaleko od miesta, kde bývam, skočil som tam. Poprechádzal som sa medzi radami vozidiel, dokonca sa mi jedno aj celkom pozdávalo, no za hodinu, ktorú som tam strávil, si ma nik nevšimol, ani na ploche ani v prijímacej hale. Trochu sklamaný som sa vrátil domov a pozrel som si auto na web-stránke. Tu bola aj možnosť rezervácie cez internet dokonca s bonusom z ceny v hodnote 400 €. Preto som tam poslal ponuku. Do pol hodiny mi volala česky hovoriaca slečna a prešli sme si moje predstavy. Prisľúbila vyhovujúcu cenu za moje staršie vozidlo, prešli sme základné podmienky, no potom začala naliehať, aby som sa na predajňu okamžite vrátil. Nevedela pochopiť, že sa mi tá cesta nechce robiť znova, bol piatok a už som mal iný program. Tak ma tlačila do soboty alebo nedele, vraj aj vtedy majú otvorené, no neuvedomila si, že nepracujú banky a notári. Po 20 minútach diskusie, som presadil svoje, prídem v pondelok po otvorení.

Prišiel som, no ani teraz ma nik nečakal, hoci som mal byť obaný. No po pár minútach si ma predsa všimol predajca, no o mojej rezervácii nič nevedel, hoci bola tri dni stará. Potom začalo jednanie, po skúšobných jazdách mali odkúpiť moje staré a ja prevziať to ich. Podľa reklamy mi mali ponúknuť tú najlepšiu cenu na trhu, asi aj bola, ale iba pre nich. Z predjednanej mi stiahli tisícku. Potom reklama sľubovala, že pri nákupe na splátky bude cena 6500 € s mesačnou splátkou okolo 75 €, no pri uzatváraní mi tvrdili, že táto cena nie je možná, vraj splátková spoločnosť by mi nevyhovovala. Musím brať auto v plnej cene. Ani sľub, že  pôžička ma čaká pripravená, sa neukázal pravdivý, čakal som 4 hodiny. Rozhodol som sa nákup nerealizovať, ale to si predajca privolal posilu, pustili do mňa dvaja, nie a nie ma nechať odísť.

Čo záverom, neverte tomu čo sa píše v reklame. Nedostal som najlepšiu odkupnú cenu na trhu, nedali mi rezervačný bonus, ani som nemohol použiť proklamovanú zľavu pri nákupe na splátky. Nie je to AAAauto Mototechna ale AAAauto sľubotechna.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120507x
Priemerná čítanosť článkov: 3171x

Autor blogu

Kategórie