Založ si blog

Aká je alternatíva opozície

Momentálna koaličná kríza je využívaná opozíciu k volaniu po predčasných voľbách a prevzatí moci práve dnes opozičnými stranami. Vládu nazývajú nefunkčným zlepencom a sľubujú stabilitu a prosperitu. No ako by to mohlo dopadnúť.

Pozrel som si preferencie dvoch agentúr a zhrnul výsledky. Podľa prieskumu by terajšia vláda získala 42,9 až 45,8 percenta hlasov. Opozícia by mala v zložení SaS, Oľano, Sme rodina a KDH 37,0 – 40,6 percenta. To znamená, že ak by mali zostaviť vládu potrebujú podporu ĽSNS. Potom by bolo skóre 47,0 až 50,9 percenta. No to by bolo spojenie celkom piatich strán s diametrálne odlišným zameraním. Aký by už toto musel byť zlepenec?!

Alebo by sa pokúsili na svoju stranu pretiahnuť SNS? Využili by tak sklamanie p. Daňka? Preferencie Kotlebovcov sú asi na tej istej úrovni. No to by sa SNS musela vzdať svojho doteraz pomerne istého koryta vo vláde a pustiť sa do neistého dobrodružstva. O tom nie som celkom presvedčený, minulosť už ukázala, že strana, ktorá potopila vládu (p. Sulík a Radičová v roku 2011), mala problémy sa dostať k moci. Momentálna situácia sa zdá skôr patová a ani voľby by to nemuseli vyriešiť.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120284x
Priemerná čítanosť článkov: 3165x

Autor blogu

Kategórie