Založ si blog

Padne vláda a čo ďalej?

Opozícia zneužitím vraždy v podstate neznámeho a bezvýznamného novinára sa dostala takmer k svojmu cieľu.

Hrozia predčasné voľby.

No čo sa bude diať po nich si nik asi neuvedomuje. Za momentálneho stavu by napriek nesmiernej snahe zúrivého Matoviča a jemu podobných dychtiacich po moci vládu postaviť nepodarilo. Ak by som sa chcel zahrať na jasnovidca, doprial by som pomerne dobré volebné výsledky pre SAS a OĽANO, teda každému takých 15 percent. (Čomu však celkom neverím, lebo za Matovičom sú prakticky iba zúfalci a Sulík už jednu vládu zradil), by ostatné strany mohli získať tak po 7-8 percent. Na zhodných 15 by sa mohli dostať aj SMER A ĽSNS (pesimistický odhad). Do parlamentu by sa tak mohlo dostať nejakých 9 strán. A na zloženie vlády bude treba polovica hlasov. Teda duo Sulík-Matovič potrebujú k spolupráci ešte nejaké tri štyri strany. Podľa prieskumu z februára by to pre momentálnu opozíciu vyzeralo ešte horšie.

Viete si teda predstaviť ten zlepenec, ktorý by hrozil, aby mohla vzniknúť akákoľvek vláda? Ako dlho by vydržala a čo by vlastne mohla ponúknuť štátu. Čítal som zopár názorov, ktoré súhlasili s tým, že nech si zo opozícia skúsi, veď sa čoskoro popáli. No nie je to drahý experiment pre republiku? Béla Bugár sa podvolil tlaku RR a hrozí vystúpením. Nie je to však z ich strany iba snaha o vynútenie si nejakých nových korýt a získanie v rekonštruovanej vláde ďalšie dôležité posty, na ktoré by podľa volebných výsledkov nemali nárok?

Čas ukáže, ale budúcnosť sa mi nejaví ružovo, čakajú nás krušné časy.

Jediné, čo by mohlo definitívne vyriešiť problémy, je nový volebný zákon, ktorý by posunul poslancov k priamej zodpovednosti voličom, potom by si nemohli robiť, čo sa im zapáči, bez toho, aby sa obávali, či  vo funkcii predčasne neskončia.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120479x
Priemerná čítanosť článkov: 3171x

Autor blogu

Kategórie