Založ si blog

Stačí iba vypovedať ruských diplomatov?

Ak pripustíme, že informácia, že toho špióna v Británii naozaj otrávili látkou, ktorú vymysleli v Rusku, potom sa natíska otázka, či vyhostenie je dostačujúcou odvetou. Stačí potrestať iba Rusov? Veď sa tak vytvára precedens, že za každú smrť je zodpovedný výrobca zbrane. Potom by Francúzi mali vypovedať diplomatov z Nemecka, lebo pri útoku v krajine bolo použité nemecké auto, alebo aj švajčiarskych zástupcov, lebo nôž, ktorým terorista ohrozoval obyvateľov Nemecka, bol vyrobený vo Švajčiarsku?!

Taká demagógia je nebezpečná, obviňovať je jedno, ale trestať bez dokázania viny je v demokratických krajinám niečo nemysliteľné, aspoň by malo byť. Ale nemusíme chodiť po príklady ďaleko, rovnaká metóda sa používa aj u nás. Vinníci sú označení a verejne odsúdení, hoci sa nič nepotvrdilo a nedokázalo. To ale povedie k anarchii, chceme, aby sa aj u nás začali protesty, končiace krvavými potýčkami.?

Príklad takého zavádzania mám aj v titulku, správne by bolo treba napísať „Stačí vypovedať iba ruských diplomatov?“ Zmenený slovosled výrazne zmenil myšlienku, čo vedie k väčšej dramatickosti.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120363x
Priemerná čítanosť článkov: 3167x

Autor blogu

Kategórie