Založ si blog

Čo Vy na to?

Zachytil som na FB taký príspevok,  aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem:

„Stala sa taká situácia.
Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. Natlačili sa mi do obývačky, vraj mám pekný byt, oni taký doma nemajú, je pohodlne zariadený, tak tu vraj chcú bývať. Lebo oni sa na nič také nezmohli. Nestačil som s ani podiviť, keď pootvárali okná a pomáhali dovnútra ďalším cudzincom. Vraj sú to ich príbuzní. Všetkým sa im u mňa páči, budú tu žiť, nech im nachystám niečo na jedenie. No nepáči sa im kríž na stene, nech ho odstránim, lebo oni veria v iného boha a budú sa mu teraz klaňať u mňa.
Ako by ste riešili takú situáciu? Keby išlo o Váš byt? O Vašu krajinu? Veď nezákonne vstúpili do môjho, protiprávne ho začali využívať a mňa obmedzili v jeho užívaní!?
Potom prišiel sused z vedľajšieho vchodu, vraj ako sa mám, lebo on už má takých tiež plný byt, tak tú prvú ženu poslal ku mne on, lebo ja som v byte bol iba so svojou rodinou. No nenaštvalo by Vás to?“

Zaujímavé prirovnanie. Niečo mi to pripomína. No malo by to upozorniť na európsky problém v mierke jedného obyvateľa. Naozaj by som rád vedel, ako by sa páčilo tým oduševneným zástancom prijímania emigrantov, keby sa to naozaj dotklo ich bytu. Ak sa vám natlačí cudzia osoba do bytu, dopúšťa sa trestného činu nedovoleného vniknutia a obmedzovania osobnej slobody. Skončila by v base. Pokiaľ viem, aj pri nelegálnom prechode hraníc štátu sa dotyčný dopúšťa trestného činu. Mal byť súdený a odsúdený. No keď to robia tisíce ľudí, už to nie je trestné? Dokonca sa ich niektorí aj zastávajú. Dokonca sa hnevajú, keď iný má rozdielny názor na ten čin. Hrozia sankciami, pokutami,  za chyby, ktorých sa dopustili sami. Tu už prestáva fungovať zdravý rozum, nemyslíte?!

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať do zadku USA? II

11.07.2018

Opakovanie je matka múdrosti, no tieto blogy asi naši politici nečítajú. Preto potrebujem opakovať. Je pravda, že sme maličký štát, ale zato nemusíme byť servilní. Dokonca na to ani nie sme sami. Bojujeme za jadro EU. No k čomu to vedie? Americký prezident sa mieša do každej veci a skoro celá Európa skáče, ako si on zmyslí. Najprv tlačí na zvýšenie vojenských [...]

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120481x
Priemerná čítanosť článkov: 3171x

Autor blogu

Kategórie