Založ si blog

Rada pre p. Záborskú

Niektorí europoslanci sa zaoberajú myšlienkou na zrušenie striedania zimného a letného času. Isto je pravda, že to určitému percentu ľudí môže vadiť. Je ich vraj aj 5 percent. Teda zjavná menšina. Vraj to robí problémy aj kravám.

Ako sa so striedaním času vyrovnávajú tí, ktorí prichádzajú napríklad z Francúzska do Británie na týždňovky (kde je tiež iný čas, ako na kontinente) a potom sa vrátia domov. Ak by bol vplyv posunu času na psychiku tak negatívny, asi by už dnes museli byť pozatváraní v ústavoch. Naopak asi najspokojnejší musia žiť v Číne, kde je miesto 5 časových pásem iba jeden centrálny pekinský čas. To, že sa ráno na západe krajiny budia do hlbokej tmy, lebo v hlavnom meste už je podľa Slnka 7 hodín, no u nich iba tri, je asi tiež dobrá blbosť.

Prečo by p. Záborská nenavrhla celkom zrušenie časových pásiem, zavedením jednotného svetového času, alebo nech zariadia vyrovnanie zemskej osi, čím by sa odstránilo to, že Slnko vzchádza v lete skôr ako v zime.

No mám ešte jeden nápad, zdá sa, že jediné čo by nám asi vôbec nevadilo, by bolo zrušenie týchto zbytočných poslancov, lebo mnohí iba berú plat a pritom sa zaoberajú nesmierne dôležitými problémami, ako boli zakrivenia uhoriek či iné.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:01

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120557x
Priemerná čítanosť článkov: 3173x

Autor blogu

Kategórie