Založ si blog

Prečo mal Richter už dávno odstúpiť?

Pre zákon o minimálnej mzde.

Nie že by to bol zlý nápad, ale jeho realizácia bola katastrofálna! Nehorázna drzosť tlačiť na súkromných podnikateľov a vnucovať im svoje predstavy o pracovnej dobe, platoch a príplatkoch a popri tom všetky tieto svoje geniálne nápady nezapracovať do svojho priameho pôsobenia? Štát a jeho zamestnanci zostali bokom! Poukazoval som na to už dávnejšie, že platové tabuľky je potrebné prerobiť podľa toho minima, ale nestalo sa. Desiatky platových zaradení a tisíce ľudí pracujúcich v štátnom a verejnom záujme dostávajú stále menej ako minimálnu mzdu.

Už len predstava štátneho dirigizmu v súkromnom sektore zaváňa totalitne, ale neurobiť zmeny v rozsahu pôsobenia rezortov priamo riadených štátom a vládou? To je do neba volajúca drzosť. Preto sa už tento človek mal pakovať zo svojho miesta, veď čo je nejaký riaditeľ centra proti všetkým upratovačkám, kuchárkam, školníkom, údržbárom škôl, školských zariadení a štátnych úradov!

Za túto chybu mal už dávno niesť politickú i osobnú zodpovednosť a zmiznúť do prepadliska dejín. Zakývame mu niekedy na cestu?

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:15

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120558x
Priemerná čítanosť článkov: 3173x

Autor blogu

Kategórie