Založ si blog

8 % daň z poistenia

V poslednom čase nás zasiahla masívna kampaň Asociácie slovenských poisťovní, v ktorej tvrdia, že sa štát chystá okrádať svojich občanov o 8% z nemajetkového poistenia.

Ako prvé ma pobavil ten názov, že slovenská. Veď taká už hádam ani neexistuje, ani poisťovňa, ani iné organizácie nesúce tento čestný titul, nie sú slovenské. Snáď iba NBS je v našich rukách, inak sú to dcéry či vnučky zahraničných korporácií, ktoré svoj zisk vyvážajú za hranice, aby ich nemuseli u nás zdaniť.

Potom to okrádanie občanov. Štát zdaňuje poisťovne, ktoré majú nekresťanské zisky, našiel som si len dve. Slovenská mala zisk 12,95 milióna a AXA 15 miliónov. A všetci veľmi dobre vieme, že tieto spolky sa nesmierne snažia pri vyberaní poplatkov, no akonáhle má prísť na vyplácanie škodových udalostí, sú majstri vo vyhýbaní sa. Len aby tie svoje zisky zvyšovali. Teraz z toho majú odviesť osem percent. Naivný človek by sa domnieval, že predsa majú z čoho. Ale tu sa ukázala skrytá tvár kampane. Nie štát zvyšuje cenu poistenia, ale oni sami!Prenesú náklady na odvod na svojich klientov! Tí nech držia huby a platia. Len aby sa nám nič nezobralo.! Ale na zaplatenie spotov a ich odvysielanie v mnohých televíziách peniaze sú. Oplatí sa investovať. Tak sa odvráti pozornosť od nich, vyvolá sa nespokojnosť občana a znovu vnesie napätie do spoločnosti.

Klamár Sulík!

11.02.2020

Do schránky som dostal reklamný časopis TRNAVSKO, č.6/2020 patriaci p. Matovičovi. Neprekvapilo ma, že je plný platených článkov momentálnej opozície, kde si politickú polievočku prihrievajú mnohé strany. No k jednému z nich sa musím vyjadriť. P. Sulík (SaS) upozorňuje, „Že nemyslíme na dôchodcov? Tak pozorne čítajte“. Poslúchol som. V druhom odstavci píše, [...]

Kedy sa konečne prestaneme pchať USA do zadku! ! (III)

23.03.2019

Vždy som považoval SNS a jej ministrov vo vláde za najslabší článok, ich pôsobenie prinášalo skôr zmätok ako osoh, sľuby p. Danka s klesajúcimi preferenciami obsahovali čoraz viac nezmyslov s nie dobre odhadnutým dopadom pre občanov. No teraz p. Pašek vytiahol poriadnu bombu! Prezradil podrobnosti o chystanej zmluve a armádou USA v súvislosti so finančnou pomocou na [...]

Čo Vy na to?

27.10.2018

Zachytil som na FB taký príspevok, aj diskusiu okolo. Hádam sa nik nenahnevá, keď ho uvediem: „Stala sa taká situácia. Raz mi pre dverách zazvonila matka s dieťaťom na rukách a požiadala ma o pomoc, či by som jej nejako neprispel k obžive. Pozval som ju do predsiene, nech chvíľu počká, niečo jej prinesiem. Keď som sa vrátil, stál pri nej chlapík, vraj jej manžel. [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 120476x
Priemerná čítanosť článkov: 3170x

Autor blogu

Kategórie